استفاده از خاک طلا برای جوان سازی پوست برای اولین بار در ایران

عناصر سنگین در شدیدترین شرایطی که در منظومه شمسی جوان در مرحله شکل گیری منظومه سیاره ای حاکم بود ایجاد شدند.

این در مورد طلا نیز صدق می کند آیا این بدان معناست که این فلز بسیار ارزشمند از فضا به زمین آمده است؟ دقیقاً و همچنین سایر عناصری که کره ما را تشکیل دادند.

کشف و پیدایش خاک طلا در ایران در دوران هخامنشی بوده است

طلا از ابتدای پیدایش روی زمین وجود داشته است میلیاردها سال پیش، منظومه شمسی فقط یک سحابی از گاز و غبار بود که سال‌های نوری زیادی امتداد داشت.

هنگامی که یک انفجار ابرنواختری رخ داد، متراکم شدن ماده رخ داد که شروع به تشکیل خوشه های فشرده کرد گاز به دماها و فشارهای فوق العاده بالایی رسید و شروع به جذب مولکول های دیگر کرد نتیجه یک دیسک پیش سیاره ای بود که خورشید در مرکز آن شکل گرفت.

در این شرایط شدید، عناصر سنگین شکل گرفتند با چرخش با دیسک، آنها با یکدیگر برخورد کردند و ادغام شدند تا سیاره های کوچک دانه های سیارات آینده را تشکیل دهند در طول شکل گیری زمین، طلا و سایر عناصر سنگین به درون هسته سرازیر شدند.

در این مرحله ارزش یادآوری چگونگی ساخت زمین را دارد.

سیاره ما دارای سه لایه است: هسته، گوشته و پوسته تکنولوژی مدرن به ما اجازه نمی دهد که بر محدودیت پوسته بالایی غلبه کنیم، بنابراین بدیهی است که طلای استخراج شده از هسته سیاره نمی آید پس در لایه های بالایی از کجا آمده است؟

زمانی که زمین هنوز یک سیاره جوان بود، هرج و مرج بزرگی در منظومه شمسی وجود داشت به هر حال، طبیعت آشفته در کیهان چیز غیرعادی نیست، زیرا یک منظومه سیاره ای منظم وجود ندارد، یا حداقل بشریت آن را کشف نکرده است.

با این حال، شایان ذکر است که در مرحله اولیه شکل گیری منظومه شمسی، برخورد اجرام آسمانی اغلب اتفاق می افتد.

هنگامی که زمین جوان تازه در حال شکل گیری بود، یک بارش شهابی قدرتمند روی سطح آن فرود آمد در نجوم، این رویداد که اندکی پس از تشکیل ماه رخ داد، به عنوان بمباران بزرگ شناخته می شود. سقوط مواد سنگی از فضا چه ارتباطی با طلا دارد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.