استفاده از چای دبش خارجی در مراسم خاستگاری رونالدو

چای سبز در مقابل عصاره چای سبز: آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت آنها چیست؟ ما برای شما خلاصه می کنیم که چگونه عصاره چای سبز با چای سبز خالص متفاوت است و چگونه به دست می آید و بالاتر از همه، چگونه “طلای آسیا” می تواند از رفاه شما حمایت کند.

روزی روزگاری … در مورد پیدایش و تاریخچه چای سبز افسانه های زیادی وجود دارد این داستان ها به پنج هزار سال پیش برمی گردد و نشان می دهد که چای سبز چقدر برای فرهنگ آسیایی اهمیت دارد.

طبق افسانه، پدر طب چینی به طور تصادفی چای سبز را کشف کرد شن نونگ شی برگ گیاهی را که قبلاً ناشناخته بود در فنجان چای انداخت او بلافاصله اثر نیروبخش را احساس کرد و پیروزی چای سبز آغاز شد.

امروزه صادرات چای دبش خارجی بسیار راحت تر می باشد

چای سبز: چگونه همه چیز شروع شد، ریشه و اهمیت آن
مهم نیست کدام یک از افسانه ها درست است یک چیز مسلم است: چای سبز نوشیدنی جدیدی بود که تاریخ بشر را تحت تأثیر قرار داد و جهان را تغییر داد ابتدا از برگ های گیاه چای برای مصارف دارویی استفاده شد فقط بعداً چای سبز نیز به عنوان نوشیدنی مصرف شد.

 

امروزه چای پرمصرف ترین نوشیدنی در کنار آب است و در بسیاری از فرهنگ ها در مناسبت های اجتماعی بالا می نوشند در فرهنگ های چینی و ژاپنی، حتی مراسم چای با پروتکل دقیق دم کردن و سرو به وجود آمده است این نشان دهنده ارزش بالایی است که جمعیت آسیایی به چای سبز می دادند.

تولید چای – در مورد آن چه می دانیم؟
چین نه تنها یک قدرت اقتصادی قوی است این کشور همچنین با 480000 تن چای در سال بزرگترین کشور تولیدکننده چای سبز است و پس از آن ژاپن، ویتنام، اندونزی و روسیه قرار دارند در مجموع کل تولید چای در جهان حدود 3000000 تن در سال است که 70 درصد آن چای سیاه و حدود 25 درصد چای سبز است.

بازگشت به ریشه: گیاه چای که از آن چای می آید Camellia sinensis نامیده می شود که به نام Thea sinensis نیز شناخته می شود بیش از 2700 سال است که در چین کشت می شود چای سیاه، چای سبز، چای سفید، چای اولانگ، چای pu-erh و چای بنفش، همه این چای ها از Camellia sinensis تهیه می شوند.

هر یک از این چای ها خواص منحصر به فرد خود را از طریق روش های مختلف برداشت و فرآوری ایجاد می کنند آنها در طی صدها سال توسعه یافته اند و طعم مشخصه خود را به آنها می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.