فرش ماشینی پاتریس که با الیاف طلا بافته شد

فرش برای سالن با توجه به متریال
موادی که فرش ها از آن ساخته شده اند برای بخش عملی و همچنین زیبایی شناختی بسیار مهم است یکی از این مواد پشم است.

این ماده بادوام است و به راحتی با آب، صابون و یک پارچه تمیز تمیز می شود رنگ به خوبی حفظ شده است و در برابر محو شدن و سایش بسیار مقاوم است.

محصولی پشمی مناسب راهروی ورودی یا داخل خانه فرش ماشینی پاتریس به قطر 120 سانتی متر و رنگ طلایی-چند رنگ، گرد و با طرح گلدار است.

فرش راهرو – اکسسوری عالی برای تغییر دکوراسیون داخلی درست از ورودی
جزئیات اینجا
برای راهروی بلند و باریک می توانید از محصول Orla Kiely Optical Flower با ابعاد 67×230 سانتی متر با ضخامت 12 میلی متر، تراکم کل 4500 گرم بر متر مربع و پشتی از پنبه و لاتکس استفاده کنید.

فرش راهرو – اکسسوری عالی برای تغییر دکوراسیون داخلی درست از ورودی
جزئیات اینجا
مدل دیگری که می توان ترجیح داد، فرش ویسکوز مقاوم، با ظاهری زیبا است که خیلی سریع خشک می شود از این نظر فرش توت فرنگی وحشی Wedgwood با ابعاد 120×180 سانتی متر ساخت کشور هند که حاوی پشم نیز می باشد مفید است.

فرش راهرو – اکسسوری عالی برای تغییر دکوراسیون داخلی درست از ورودی
جزئیات اینجا
فرش پلی استر یکی از بادوام ترین فرش ها است بسیار شبیه به مدل پشمی است، ظاهری زیبا دارد، به سرعت تمیز می شود و خشک می شود، به ویژه هنگامی که در خانواده حیوانات خانگی یا بچه های کوچک وجود دارد توصیه می شود.

یک مدل موفق در این زمینه فرش Christian Fischbacher Estival از مجموعه Moretus با ابعاد 140×200 سانتی متر است که با تکنیک انتقال چاپ روی پایه ژاکارد بافته شده است پایان کار با دست انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.