چای کیسه ای معطر در کانادا استقبال ویژه ای داشت

چای بسته بندی چقدر مضر است

تحقیقات مداوم تأیید می کند که چای کیسه ای معطر به دلایل مختلفی می تواند خطرناک باشد ایمنی آنها به عواملی مانند مواد مورد استفاده در ساخت کیسه چای، نحوه کار با این مواد در طول فرآیند تولید و محتویات بستگی دارد.

اگر زمانی که کیسه در آب جوش غوطه ور می شود حباب های کوچکی ایجاد می شود، این موضوع جای نگرانی دار یک ماده سرطان زا به نام اپی کلروهیدرین اغلب سطح کیسه ها را می پوشاند که از حل شدن کاغذ جلوگیری می کند.برخی از کیسه های چای از نایلون یا حتی PVC ساخته شده اند این مواد می توانند به محض ورود به آب داغ تجزیه شوند و مواد شیمیایی مضر را آزاد کنند.
اعتقاد بر این است که بیشتر محتویات کیسه حاوی بقایای آفت کش است گزارش صلح سبز که در سال 2015 منتشر شد، بیان می کند که 34 آفت کش در چای هندی کشف شده است.

 

بنابراین، اگر مواد اولیه شسته نشده باشد، به این معنی است که تمام آفت کش ها به نوشیدنی ختم می شوند.
اگر کیسه چای دوخته نشده باشد، به احتمال زیاد با یک چسب (پلاستیک، رزین، اپوکسی یا سایر چسب های ایمن حرارتی) مهر و موم شده است و اینها معمولاً مواد شیمیایی هستند که برای سلامتی خطرناک هستند.
چای، که در کیسه های چای قرار می گیرد، معمولا از برگ های چای خرد شده یا تکه های میوه تشکیل شده است که دم کشیدن سریع تری می دهد، اما طعم لطیف برگ را ندارد یا فقط حاوی گرد و غبار باقی مانده از فرآوری مواد خام باشد.
اغلب، مواد خام منقضی می‌شوند یا می‌توانند برای چندین دهه در انباری مرطوب در میان قالب‌ها گرد و غبار شوند چای قدیمی فلوراید را انباشته می کند – ماده ای که بر سیستم گوارشی بدن، سیستم اسکلتی و کلیه ها تأثیر منفی می گذارد.
برای بهبود طعم، تولید کنندگان مواد افزودنی طعم و روشنایی رنگ مختلف را اضافه می کنند، رنگ هایی که در بهترین حالت آلرژی زا و در بدترین حالت سرطان زا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.