تاثیر الوئه ورا برای پوست صورت

پیری پوست در اثر قرار گرفتن مکرر در معرض اشعه ماوراء بنفش (فوتوپیری) یا فرآیندهای بیولوژیکی طبیعی (پیری ذاتی) ایجاد می شود. در این مقاله کنار ما باشید تا شما را با پودر الوئه ورا بسته بندی  که بسیار پرکاربرد و عالی می باشد آشنا کنیم.

محتوای کلاژن پوست با افزایش سن در افراد بالای 40 سال و پس از یائسگی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. 14 افزایش سن باعث کاهش سنتز کلاژن پوست با حداقل دو مکانیسم می شود: پیری فیبروبلاست سلولی و سطح پایین تر تحریک مکانیکی.15 در درم، هتروتیپی فیبرهای کلاژن عمدتاً حاوی کلاژن نوع I و III هستند.

عملکرد اصلی کلاژن نوع III با فیبروژنز کلاژن نوع I مرتبط است. کلاژن نوع III در مکان های بهبود و ترمیم پوست و سایر بافت ها فراوان است. جالب است بدانید که پودر ژل آلوئه ورا خالص یکی از پرمصرف ترین پودرهای میوه ای موجود در بازار است.

یک جزء از کلاژن نوع I تولید می کند، در حالی که یک جزء از کلاژن نوع III تولید می کند. در این مطالعه، ما تایید کردیم که استرول‌های آلوئه باعث تولید کلاژن و افزایش سطح بیان ژن سنتز کلاژن نوع I و III در فیبروبلاست‌های پوستی انسان می‌شوند.

برای مشاهده اثرات Cyc و Lop بر کلاژن و آنزیم سنتز کننده HA در سطح پروتئین، آنالیز وسترن بلات انجام شد. همانطور که نشان داده شده است، بیان COL3A1 در فیبروبلاست های پوستی انسان توسط استرول های آلوئه در سطح پروتئین تنظیم می شود.

با این حال، بررسی بیشتر برای روشن شدن اثر استرول آلوئه بر سطح پروتئین COL1A1 ضروری است. این نتیجه نشان می دهد که استرول های آلوئه بر ساختار ECM لایه درم تأثیر می گذارد.

فیبروبلاست های پوستی همچنین HA را سنتز می کنند که نقش مهمی در آبرسانی پوست دارد. کاهش مربوط به سن در تولید کل HA در پوست انسان ثبت شده است. افرادی که به دیسک کمر و یا کمر درد دچار هستند می توانند از پودر الوئه ورا استفاده نمایند.

سنتز HA توسط سه ایزوفرم هیالورونان سنتاز انجام می شود: HAS1، HAS2، و HAS3. تقریباً تمام سیستم های تنظیمی شناخته شده، سنتز HA را القا می کنند، از جمله فاکتورهای رشد و سیتوکین ها، در مطالعه حاضر، استرول‌های آلوئه باعث تحریک تولید HA و بیان ژن سنتز HA در فیبروبلاست‌های پوستی انسان می‌شوند.

سطح پروتئین HAS2 و HAS3 فیبروبلاست های پوستی نیز توسط استرول های آلوئه افزایش یافت. این داده ها نشان می دهد که استرول های آلوئه قابلیت بهبود رطوبت پوست را با افزایش محتوای HA در ECM پوستی دارند. پودر الوئه ورا کارخانه ای در بسته بندیهای مختلفی در اندازه های نیم کیلوگرمی و یک کیلوگرمی ارائه می شود.

  • منابع:
    1. Effects of plant sterols derived from Aloe vera gel on human dermal fibroblasts in vitro and on skin condition in Japanese women
  • تبلیغات:
    1. استفاده از خامه به جای خمیر ریش!
    2. در 30 روز شهروند آلمان شوید
    3. مردی که با خوردن عرق اسطوخودوس مست شد
    4. آینه که می تواند به اینترنت وصل شود