استفاده از چای کیسه ای بلوبری در رنگ روغن آبی

اگرچه چای سیاه که به خوبی فرآوری شده باشد می تواند تا دو سال در قوطی های بسته بندی شده یا در بسته ماندگاری داشته باشد، اما تعیین دقیق زمان برداشت چای ممکن است دشوار باشد.

طی آزمایشاتی بر چای کیسه ای بلوبری ثابت شده است که در ماه طی 2 الی 3 کیلو به کاهش وزن کمک می کند

از آنجایی که اکثر چای ها از طریق دریا حمل می شوند، چندین ماه طول می کشد تا به محل فروش آنها برسد.

فقط زمان چیدن چای از شاخه های اول و دوم، مانند دارجلینگ، که در مناطقی که فصل ها به وضوح قابل تشخیص هستند، رشد می کنند، می تواند تعیین شود.

به عنوان مثال، اولین شاخه های فروخته شده در ژوئن سه ماهه هستند چای های سیاه لطیف مانند این ها تا شش ماه دوام می آورند و این در مورد چای سبز نیز صادق است.

 

چای را در ظرفی تاریک و دربسته نگهداری کنید که خطر رطوبت یا متراکم شدن آن وجود نداشته باشد از ادویه ها و غذاهای با بوی تند دوری کنید زیرا چای به راحتی فاسد می شود.

چند نکته درباره چای
گل های کوچک در نوک و شاخه های گیاه چای شکوفا می شوند میوه یک کپسول سه چشم است از گیاه چای نه تنها برای تولید چای، بلکه برای تولید دارو نیز استفاده می شود Thea Sinensis و Thea Assamica (Theaceae) از نظر اقتصادی جالب ترین گیاهان چای هستند.

با توجه به ادبیات، به ویژه در جنگل های گرمسیری و نیمه گرمسیری، در 28 جنس و 520 گونه وجود دارد فرآوری چای؛ از پژمرده شدن، غلتاندن، تخمیر و خشک کردن به دست می آید از چهار کیلوگرم برگ سبز حدود یک کیلوگرم چای به دست می آید.

اولین چای در سال 1610 با کشتی شرکت هند شرقی هلند که در آن زمان تنها هشت سال از عمر آن می گذشت وارد اروپا شد چای سرد در نمایشگاه جهانی سنت لوئیس در سال 1904 اختراع شد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.