استفاده از شوید خشک تازه در دمنوش لاغزی نیوشا

آیا شوید شما را به خواب می برد؟

به لطف فلاونوئیدها و ویتامین های گروه B موجود در برگ شوید، می تواند در مقابله با بی خوابی موثر باشد شوید که در رژیم غذایی روزانه خود مصرف خواهید کرد، با فعال کردن ترشح هورمون ها و آنزیم های خاص در بدن، اثر آرام بخشی ایجاد می کند همچنین به کاهش سطح کورتیزول، که به عنوان هورمون استرس توصیف می شود، کمک می کند.

با کاهش سطح استرس می توانید خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید همچنین مشخص است که شوید خشک تازه اثر ضد افسردگی دارد.

آیا شوید به کاهش وزن کمک می کند؟

شوید بسیار کم کالری است بنابراین، “آیا شوید ضعیف می شود؟” ممکن است این سوال را به ذهن متبادر کند پس چند کالری در شوید؟ آیا واقعا می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ 1 قاشق چایخوری شوید خشک 3 کالری دارد.

100 گرم شوید تازه حدود 43 کالری دارد از آنجایی که مقدار کربوهیدرات کم است، می تواند نقش مفیدی در رژیم غذایی شما برای کاهش وزن داشته باشد. اما این ادعا که «شوید ضعیف می شود» صحیح نیست. 

 

شوید را چگونه مصرف کنیم؟

می توانید شوید تازه خرد شده را به سالاد و وعده های غذایی خود اضافه کنید به عنوان سالاد شوید، می توانید شوید ریز خرد شده را با گیاهانی مانند جعفری و نعناع مخلوط کنید می توانید آن را با مقدار زیادی لیمو و کمی روغن زیتون شیرین کنید.

می توانید شوید را به چاک خود اضافه کنید می توانید در غذاهای پخته شده خود از شوید استفاده کنید می توانید آن را به عنوان چاشنی روی سبزیجات ریشه دار مانند سیب زمینی پخته استفاده کنید.

با شوید می توانید املت های خوشمزه درست کنید.

همچنین می توانید سوپ ها و سس های خود را با شوید مزه دار کنید می توانید از دانه های شوید به عنوان ادویه استفاده کنید یا در صورت تمایل به ترشی های خود اضافه کنید همچنین می توانید چای شوید را با دانه درست کنید.

اگر می خواهید از شوید خشک استفاده کنید، می توانید آن را از گیاهان دارویی تهیه کنید اما به یاد داشته باشید که شوید خشک طعم تلخ تر و قوی تری نسبت به شوید تازه دارد بنابراین، شما باید از مقدار مناسب استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.