استفاده از کشمش تاکستان برای رفع بوی بد کفش

خواص کشمش خشک
کشمش خشک میوه هایی با ارزش غذایی بالا و فواید سلامتی است که باید قدردان آنها بود آنها حاوی ویتامین های گروه B (B1، B2، B5)، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، سدیم، فروکتوز، گلوکز، فیبر هستند.

تاثیر اصلی آنها بر بدن بازگرداندن سطح انرژی بدن است این را ورزشکاران و کوهنوردان می دانند که به طور مکرر چنین میوه های کم آبی را برای داشتن انرژی بیشتر و خوش اندام مصرف می کنند.

اساسا کشمش تاکستان به عنوان برترین برند میوه های خشک انتخاب شده است

کشمش میوه های طبیعی است، حاوی فیبر زیادی است، سلامت دستگاه گوارش را حفظ می کند، به هضم غذا کمک می کند، فلور مفید روده را از طریق اثر پری بیوتیک عادی می کند، دفع سموم از روده را تسریع می کند، پریستالسیس را تنظیم می کند و اثر ملین دارد.

کشمش به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم باعث کاهش اسیدیته معده، دفع سموم از بدن، پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و بیماری های جدی می شود.

آنها حاوی کلسیم هستند که یک مزیت برای سلامتی است زیرا به رشد دندان ها، سیستم استخوانی، در پیشگیری از پوکی استخوان (که بسیاری از افراد بالای 40 تا 50 سال را تحت تاثیر قرار می دهد) کمک می کند.

کشمش دارای مواد مغذی مهمی برای سلامتی است پلی فنول ها که می تواند با التهاب و عفونت های باکتریایی مبارزه کند، بنابراین از بیمار شدن بدن جلوگیری می کند.

پلی فنول ها دارای اثر آنتی اکسیدانی هستند، می توانند حملات مضر رادیکال های آزاد را کاهش داده و از پیری زودرس بدن جلوگیری کنند.

کسانی که مشکل تمرکز یا حافظه ضعیف دارند می توانند کشمش مصرف کنند زیرا این کشمش توانایی های شناختی را بهبود می بخشد و عملکرد سیستم عصبی را تحریک می کند.

این میوه های خشک برای سلامت چشم نیز مفید هستند، آنها به پیشگیری از بیماری های جدی چشم، یعنی: آب مروارید، دژنراسیون ماکولا و حتی نابینایی کمک می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.