استفاده عرق نعنا یک و یک به عنوان گلاب در هند

اسانس نعناع برای مبارزه و پیشگیری از بیماری های فصلی، سرماخوردگی، سرفه، برونشیت و سینوزیت ضروری است. مومیایی‌هایی که از این گیاه به دست می‌آیند مقوی هستند و هم برای بدن و هم برای روح مفید هستند.

آنها در درمان میگرن، معده درد، حالت تهوع و ناراحتی های روده مانند نفخ و یبوست همدست ما هستند. با این حال، نعناع سیاه و سفید دارای اثر خلط آور، ضد عفونی کننده و ضد التهابی است.

همچنین ترکیبات استفاده شده در عرق نعنا یک و یک درجه یک می باشد و بسیار برای بدن مفید است.

ما در مورد یک محصول انرژی زا، تازه، نماد سلامت و تندرستی صحبت می کنیم این اسانس نعناع است، چه سیاه و چه سفید با اصطلاح Mentha به سرده ای از گیاهان اطلاق می شود که متعلق به خانواده Labiate است: نام علمی نعناع فلفلی Mentha × piperita است که نشان دهنده ویژگی هیبریدی آن است.

عرق نعنا

نعناع قبلاً در دوران باستان، در زمان مصریان شناخته شده بودحتی اگر در مورد نعناع فلفلی صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سایر گونه های مشابه صحبت می کنیم نعناع فلفلی برای اولین بار در سال 1750 در انگلستان به دست آمد و در ابتدا برای تولید آب های معطر استفاده می شد.

برخی نام نعناع را از Mintha گرفته اند، پوره ای که خدای هادس عاشق او شد پرسفون از روی حسادت آن را به گیاه تبدیل کرد، اما نتوانست آن را از عطرش محروم کند برخی دیگر معتقدند این نام از mens, mind گرفته شده است، زیرا دارای خواص تحریک کننده است.

اسانس نعناع یکی از مهمترین اسانس ها به دلیل خاصیت تازه و بالزامیک آن است نکته ای که باید از ابتدا مشخص شود این است که این عصاره را می توان از دو نوع تهیه کرد: نعناع سیاه و نعناع فلفلی سفید.

گیاه نعناع تلاقی بین دو گونه است: Mentha aquatica و Mentha spicata نعناع فلفلی سفید و سیاه بیشتر از همه با برگهایشان متمایز می شوند که – همانطور که از نامش پیداست – در اول تقریباً سفید و در دوم تیره هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.