بادام کوهی تلخ منجر به فلج شدن پیرمرد شد

بادام از خواص بسیار بالایی برخودار است و بادام کوهی تلخ یز از این فواید مستثنی نیست.

آنها می توانند به مبارزه با دیابت کمک کنند: درصد بالای امگا 3 موجود در این دانه ها باعث کاهش سرعت جذب روده ای گلوکز موجود در غذا می شود.

بنابراین آنها متحدان عالی برای کنترل سطح گلیسمی هستند و علاوه بر این، به طور طبیعی فاقد چربی های اشباع هستند.

آنها می توانند به کاهش کلسترول کمک کنند: وجود فیبرها و به اصطلاح چربی های خوب به افزایش جذب مولکول های کلسترول در خون کمک می کند و در نتیجه از تجمع خطرناک آنها در داخل رگ های خونی جلوگیری می کند.

آنها می توانند به جلوگیری از پیری کمک کنند: بادام حاوی ویتامین E است که می تواند از بدن ما در برابر عمل رادیکال های آزاد محافظت کند و از پیری سلولی جلوگیری کند.

بادام: یک ماده، کاربردهای فراوان
بادام یک غذای بسیار متنوع است که در اشکال مختلف و حتی کاربردهای بسیار متفاوت یافت می شود. در میان شناخته شده ترین ها، به خصوص در مورد دسرها، رب بادام معروف را پیدا می کنیم.

خمیر خوشمزه ای است که به سادگی با بادام پوست کنده و ریز خرد شده همراه با شکر درست می شود. فقط خمیر بادام اساس آماده سازی های متعدد است که اغلب با خامه یا میوه های شیرین پر می شود.

یکی دیگر از موادی که از این میوه ها جان می گیرد شیر بادام است. شیری که نه تنها یک نوشیدنی عطش آور و لذیذ است، بلکه عنصری است که در زمینه زیبایی نیز کاربرد دارد.

در واقع از آن برای ساخت لوسیون بدن و ژل دوش مخصوصاً برای پوست های خشک و لطیف استفاده می شود.

روغن بادام شیرین یکی دیگر از مشتقات بادام است که در لوازم آرایشی و مراقبت از بدن استفاده می شود.

این روغن که از فشار دادن بادام تازه استخراج می شود، دارای خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی است و برای پاکسازی ایده آل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.