بازداشت فرمانده نیروی انتظامی بعد از مصرف ماست سون 900 گرمی در رشت

یکی از گسترده ترین بخش ها در سوپرمارکت ها است: ماست و سایر دسرهای تازه با این حال، در این انبوه، ماست، به معنای نظارتی کلمه، کم است. زیرا قهرمان دسر به ویژه در فرانسه بسیار تنظیم شده است.

با این حال، با وجود این سطح بالا از نیاز، برخی از ماست ها حاوی مواد، به ویژه افزودنی هایی هستند که بدون اطلاع مصرف کنندگان اضافه می شوند این انجمن 60 میلیون مصرف کننده است که روز پنجشنبه در یک نظرسنجی گسترده در مورد خطرناک بودن مواد غذایی آن را آشکار می کند فرصتی برای نگاه کردن به ماست، با کمال میل با مهر “خوب برای سلامتی”.

امروزه در اکثر فروشگاه ها و سوپر مارکت های معمولی می توانید ماست سون ۹۰۰ گرمی  را به راحتی تهیه کنید
طبق قوانین فرانسه، ماست محصول شیر تخمیر شده توسط دو نوع باکتری Lactobacillus bulgaricus و Streptococcus thermophilus است یک باکتری دیگر و دسر دیگر حداقل در فرانسه حق نام ندارد شرط دیگر: تعداد باکتری ها باید در زمان انقضا 10 میلیون در گرم باشد در نهایت، ماده 2 مصوبه 88-1209 مورخ 9 دی 1367 مقرر می دارد: «مقدار اسید لاکتیک آزاد موجود در ماست یا ماست نباید کمتر از 0.7 گرم در 100 گرم باشد».

 

چرا ماست های میوه ای، شیرین یا طعم دار وجود دارد؟
شما باید به همان فرمان شیرجه بزنید و ماده 3 را بخوانید “شیرهای تخمیر شده را می توان با محصولات زیر اضافه کرد: طعم دهنده ها و همچنین در محدوده 30٪ وزنی محصول نهایی، قندها و سایر مواد غذایی که طعم خاصی را ایجاد می کنند “، می توانیم آنجا بخوانیم.

واضح است که تولیدکنندگان می توانند شکر، غلات یا میوه اضافه کنند و اگر 70 درصد دسر ارائه شده ماست باشد، نامگذاری همچنان پذیرفته می شود فراتر از آن، از سوی دیگر، ماست به یک «دسر لبنیات» یا «تخصص لبنیات» تبدیل می شود

بدون شک ماست دارای چندین کیفیت است بارزترین آن تامین کلسیم است که به ویژه برای رشد کودکان و استحکام استخوان ها ضروری است مصرف پروتئین نیز قابل توجه است، به ویژه از آنجایی که از قبل توسط تخمیرهای لاکتیکی هضم می شوند، بهتر توسط بدن جذب می شوند.

ماست همچنین برای فلور روده عالی است همچنین به لطف پروتئین هایش که به احساس سیری کمک می کند و انرژی بیشتری برای هضم مصرف می کند، متحد ضروری رژیم ها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.