بازیگر معروفی که رب روژین شیشه ای را استفاده می کند

جالب اینجاست که گوجه فرنگی قبلاً یک گیاه زینتی با توت های سمی در نظر گرفته می شد که فقط در گلدان ها یا باغ ها برای تزئین منطقه مجاور خانه رشد می کرد. در سال 1822، افسانه در مورد سمی بودن گوجه فرنگی از بین رفت و این محصول به سرعت شروع به محبوبیت کرد.

نتیجه
رب گوجه فرنگی یک توده کنسرو شده است که از گوجه فرنگی خرد شده و آب پز به دست می آید. هر چه غلظت ماده خشک (45-30 درصد) در محصول بیشتر باشد، بهتر است. این نشانگر تعداد گوجه فرنگی مورد استفاده در تهیه ماکارونی را نشان می دهد. برای اولین بار، XNUMX. یک نمونه اولیه از پوره گوجه فرنگی در قرن نوزدهم در ایتالیا پدیدار شد، زمانی که سرآشپزهای محلی کنسانتره را با سیر، فلفل و روغن زیتون مخلوط کردند.

 

در حال حاضر رب روژین شیشه ای در انواع اول، بالاترین و اضافی تولید می شود دومی با رنگ غنی نارنجی مایل به قرمز، قوام متراکم خود متمایز می شود و بیشترین ارزش را برای بدن انسان فراهم می کند.

ترکیب یک محصول طبیعی با کیفیت بالا فقط شامل 3 جزء است: گوجه فرنگی، آب، نمک.

رب گوجه فرنگی انباری از فیبر غذایی، اسیدهای آلی، لیکوپن، ویتامین های A، E، B، C، عناصر ماکرو و میکرو است به گفته دانشمندان، این محصول دارای اثر آنتی اکسیدانی قوی است، از سلول های بدن در برابر پیری زودرس و اثرات مضر محیط محافظت می کند، به غلبه بر استرس کمک می کند، خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. برای بهترین اثر، توصیه می شود مصرف گوجه فرنگی تازه و سس را بر این اساس ترکیب کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.