زیره سبز درجه یک و تاثیر آن در پاک سازی رحم

نکته مهم این است که زیره را به هر شکلی مصرف کنید، اما مصرف زیره سبز درجه یک به صورت دم کرده یا مستقیم در غذا توصیه می شود.

زیره را تا زمانی که علائم از بین برود مصرف کنید، در غیر این صورت به عنوان درمان از 3 ماه بیشتر مصرف نکنید و با وقفه 3 ماهه پیگیری کنید.

دم کرده زیره درست کنید
200 میلی لیتر آب را بجوشانید، پس از جوش آمدن، 1 قاشق چایخوری زیره سبز (حدود 2 گرم) را بگذارید تا به مدت 10 دقیقه دم بکشد. اگر دانه ندارید می توانید از یک قاشق چای خوری زیره آسیاب شده استفاده کنید.

2 بار در روز مصرف شود.

زیره

پختن زیره
یک راه خوب برای مصرف زیره استفاده از آن به عنوان معطر است. استفاده از آن بسیار آسان است و با تمام غذاهای خوش طعم سازگاری دارد.

دستور العمل های ما را با زیره برای ایده ها بررسی کنید.

استعمال خارجی
می‌توانید از دم کرده زیره (که در بالا ذکر شد) برای تهیه ضمادهایی برای درمان دردهای خاص شکم (گرفتگی معده) و دردهای قاعدگی استفاده کنید.

موارد منع مصرف و عوارض جانبی
زیره بسیار بی خطر و به طور کلی غیر سمی است، حتی در دوزهای بالا.

به عنوان یک اصل احتیاطی، مصرف زیره سبز در دوزهای درمانی برای زنان باردار یا شیرده توصیه نمی شود.

زیره ادویه ای است که هزاران سال در بسیاری از غذاها در سراسر جهان استفاده می شود و به دلایل خوب، دارای فواید بسیاری برای سلامتی، به ویژه در حوزه گوارش است. در فرانسه، به دلیل طعم منحصر به فرد و همچنین به دلیل فواید سلامتی فراوان، مورد استقبال قرار می گیرد.

آهن: محتوای آهن خوب زیره باعث انتقال بهینه اکسیژن در بدن می شود. ترکیب زیره را با سایر غذاهایی که به طور طبیعی غنی از آهن هستند، مانند عدس یا ماهی خاص در نظر بگیرید.
منیزیم: برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش ضروری است، منیزیم موجود در زیره به آرامش عضلات صاف دستگاه گوارش برای هضم بهتر کمک می کند.
فسفر: این سلول‌های عصبی بدن شما هستند که با کمک فسفر زیره سبز می‌شوند، به ویژه برای حفظ پویایی عضلانی و مغزی خوب فعال می‌شوند.
بتاکاروتن: زیره همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی با حضور بتاکاروتن است که پیری سلولی را کند می کند و باعث تجدید بافت های خاص در بدن شما می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.