ساعت بن تن اسباب بازی در فروشگاه زارا به فروش می رسد

شما نمی خواهید برای فرزندان خود گوشی هوشمند بخرید، اما باید با فرزندان خود ارتباط برقرار کنید این معضل است استفاده از ساعت هوشمند می تواند سودمند باشد زیرا تلفن های هوشمند برای انسان های کوچک در نظر گرفته نشده اند.

گوشی‌های هوشمند خطرناک‌تر هستند، زیرا می‌توانید به راحتی دستگاه گران قیمت را در طول سفر از دست بدهید یا بشکنید برخی از ساعت‌های هوشمند را می‌توان به‌صورت جداگانه با سیم‌کارت برای تسهیل ارتباط ارائه کرد.

نظارت آسان بر ارتباطات فرزندتان

ساعت‌های هوشمند مانند ساعت بن تن اسباب بازی باید به تلفن هوشمند متصل شوند، به این معنی که والدین به برنامه‌های پیام‌رسان روی دستگاه دسترسی دارند به این ترتیب والدین می توانند از طریق پیام های خود بر تعامل کودکان با دیگران نظارت کنند.

اما صبر کنید، این کار را جاسوسی در چت های بچه هایتان تصور نکنید نه، بیایید آن را تعامل پیام‌رسانی با نظارت امنیتی بنامیم زیرا والدین هنوز کنترل مخاطبین را در اختیار دارند.

 

استفاده سرگرم کننده از دستگاه ها را در نظر بگیرید

ساعت هوشمند کودکان برای کودکان ساخته شده است بنابراین، طراحان مطمئناً با تحقیقات زیادی دستگاه را طراحی کردند برخی از بهترین ایده ها رنگ های روشن و جذاب و بند های لاستیکی به عنوان اکسسوری مد هستند که می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند.

فرزندان خود را ایمن نگه دارید

وقتی صحبت از کودکان می شود، هیچ چیز مهمتر از ایمنی و امنیت نیست ساعت هوشمند بچه جی پی اس وسیله ای است که می تواند به والدین کمک کند تا آرامش خاطر داشته باشند ردیابی مکان‌های فعالیت کودکان در زمانی که والدین نمی‌توانند به آنها رسیدگی کنند، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای نظارت بر کودکان در قرن حاضر بوده است.

ردیابی GPS می تواند به یک موقعیت بدون محدودیت فاصله اشاره کند بنابراین یک تلاش دیگر برای نگرانی کمتر در اینجا.

هشدار سریع در مواقع اضطراری

مطمئناً امیدواریم که هیچ کودکی مجبور نباشد دکمه اضطراری ساعت هوشمند خود را فشار دهد.

اما طراحان ساعت‌های ردیاب کودک را با ویژگی‌هایی مانند دکمه SOS طراحی کرده‌اند که می‌توان آن را به مدت 3 ثانیه فشار داد تا وقتی کودک احساس کرد در خطر است، بلافاصله به والدین هشدار می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.