سرکه 4 لیتری که رشد چشم گیری در گیاهان داشت

انگور چه از خمره باشد و چه از سفره (از آن که در هر وقت روز نوک می زنند)، انگور از اول وقت معلوم بوده است بدون شک یکی از اولین فرهنگ های بشری است و خبر خوب: انگور دارای خواص درمانی است

لازم به ذکر است می توانید سرکه 4 لیتری درجه یک را در فروشگاه های معتبر در سطح شهر تهیه کنید.

اگرچه تقریباً در تمام طول سال در قفسه ها وجود دارد (از کشورهای گرم و با گونه های اولیه خاصی مانند پریما، اورا یا کاردینال می آید)، اما میوه آغاز پاییز است و با احترام به چرخه های طبیعت از مزایای آن نهایت استفاده را می بریم.

درمان uval مبتنی بر مصرف انحصاری انگور و آب میوه (تقریباً 1 تا 2 کیلوگرم میوه در روز) سم زدایی بدن را بر اساس اصل مونودیت دیپورتیو ممکن می سازد این درمان در پاییز مورد استقبال قرار می گیرد تا خود را از سمومی که بدن در طول زمستان دوباره ذخیره می کند، رها کند.

 

انگور در یک رژیم غذایی تک جالب است زیرا محتوای کربوهیدرات بالای آن انرژی کافی برای ما فراهم می کند و از احساس ضعف جلوگیری می کند توصیه می شود برای کمک به تخلیه زیاد نوشیدنی بنوشید و از سه روز درمان بیشتر نشوید.

انگور سیاه کمی بیشتر از انگور سفید آنتی اکسیدان دارد اگر به واحد اندازه گیری ORAC اشاره کنیم، اولی در 1260 است در حالی که دومی به 1118 محدود می شود.

هر چه انگور تیره تر باشد، از نظر ویتامین ها، مواد معدنی و به ویژه رنگدانه های محافظ غنی تر است کاملاً منطقی است که ما همین مزیت را برای سرکه قرمز پیدا می کنیم دومی همچنین حاوی مواد مفید بیشتری است بنابراین محاسبه شده است که پلی فنل ها در مجموع می توانند تا 4 گرم در لیتر یا حدود پنج برابر بیشتر از سرکه سفید باشد اما ما هنوز همه چیز را در این زمینه نمی دانیم.

به نظر می رسد تنوع انگور و شیوه های بوم شناسی نیز تأثیرگذار باشد مطالعات نشان داده است که سرکه بورگوندی حاوی بیشترین میزان رزوراترول است احتمالاً به لطف تنوع انگور پینو نوآر.

سرکه Cahors سرشار از آنتوسیانین و تانن است اما غلظت آن با افزایش سن بطری کاهش می‌یابد: بنابراین گرند کروس نسبت به  سرکه های اخیر با کیفیت خوب محافظت کمتری دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.